Reebok Ventilator Sprzedaż

Dostawa towaru

Przed złożeniem zamówienia należy dokładnie przeczytać poniższe warunki. Nasz zespół serwisowy zapewni serwis posprzedażny zgodnie z niniejszymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.

Wysyłka

Korzystamy z International Express Service we wszystkich międzynarodowych dostawach. Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych od daty zamówienia, nasz zespół serwisowy dostarczy numer śledzenia do śledzenia online zaraz po wysyłce towarów. Zazwyczaj wysyłamy artykuł USPS.EMS, który potrzebuje 5-7 dni roboczych.

Śledzenie

Nasz zespół serwisowy wysyła Ci e-mailem numer śledzenia. Razem z miejscem, w którym mogą śledzić swoje zamówienie po wysłaniu zamówienia. Uprzejmie informujemy kupującego, aby sprawdzał pocztą e-mail lub status wysyłki ich zamówienia, a jeśli są one dostępne, skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym. Jeśli pakiet został zwrócony nam z powodu braku podpisania, nie przyjmiemy pełnego zwrotu kosztów. Jeśli klient nadal chce zwrócić zlecenie, to są odpowiedzialni za odesłany towar, który zależy od ciężaru towaru.

Anulowanie i modyfikacja

Jeśli chcesz anulować Twoje zamówienie, wyślij nam e-maila. Rezygnacja z zamówień i ich modyfikacja są akceptowane tylko w ciągu 5 godzin. Opłata za anulowanie wynosi 10%. Wysłane zamówienia nie mogą być anulowane.

Zastąp i zasady zwrotu środków

1. Jeśli chcesz wymienić / zwrócić towar, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki i poinformuj nas o przyczynie zwrotu. Jeśli towary można wymienić w okolicznościach nieużywania i oryginalnego stanu ze wszystkimi oryginalnymi opakowaniami i etykietami, możemy wymienić produkty. Jeśli występują poważne problemy z jakością, proszę o zwrócenie się do nas, proszę o pokazanie nam kilku zdjęć potwierdzających otrzymanie i produktów, które mogą odzwierciedlać wady.

2. Jeśli produkty zostały uszkodzone przez działania ludzkie lub czynniki zewnętrzne, nie zaakceptowaliśmy zwrotu i nie zwrócimy Ci kosztów.

3. Przed zwróceniem towaru prosimy o przesłanie nam adresu zwrotnego. Jeśli przesyłka została utracona z powodu nieprawidłowego adresu, nie zastąpimy Państwa zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie zostało zwrócone do nas z powodu nieprawidłowego adresu lub nikt nie wskazuje na to, nie będziemy oferować pełnego zwrotu. Co więcej, zorganizujemy przesiedlenie po otrzymaniu zwróconego towaru i zapłacisz za dodatkową opłatę. Bardzo radzimy wybrać usługę pocztową lub kurierską, abyśmy mogli śledzić przesyłkę online. Co więcej, informacje o śledzeniu będą dowodem naszego przyśpieszenia czasowego.

4. Nie będziemy oferować pełnej refundacji, jeśli odmówicie podpisania paczki w celach, chyba że osiągniemy porozumienie. Kiedy otrzymamy zwrot, zwrócimy Ci kwotę, ale nie uwzględnimy opłaty pocztowej. Jeśli po 25 dniach nie otrzymasz żadnych informacji dotyczących śledzenia przesyłki, zwrócimy Ci całkowitą kwotę.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tej polityki, skontaktuj się z nami.
Powrót
Twój adres IP: 54.144.57.183
Copyright © 2017 www.szaremisje.pl. Powered by Reebok Outlet